Världens bästa dag!

Hej bloggen. ;)
Idag åkte Hanna, Joline och jag in till ikano. Vi såg på Erik och Kalle och eftersom att jag är BÄST så visste ju jag vart dom skulle komma ut så där stod Hanna, Joline och jag beredda med kameror och vi hade övat in vad vi skulle säga! haha :P
Men Erik vinkade till oss 2 gånger, och han vinkade till oss! Och Hanna nuddade honom uhh ;) Skit fränt.

Här är då erik snyggaste grönwall. Bilden är från Hanna Pannas mobil lite suddig men skit samma. Och sådär nära var vi!

Sen nu i slutet av dagen så stod eriks flaska med loka kvar, och vi tog den hehe ;)


Jag förstår verkligen att ni är avundsjuka!! ;) haha men tack för dagen tjejjor den var bäst :) <3

pusss ♥

/ anna

Kommentarer
Postat av: hanna

tack själv!

vi är coolast, cooling! <33

2009-12-31 @ 10:36:35
Postat av: Cazzpågsm

Jag har träffat erik många gånger sen jag var 5 år. :) Han bor granne med mig. xd

2010-02-01 @ 13:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback