Två underbara dagar!

Hej alla :)

Ida och Elin har sovit här. Herregud vad vi har haft roligt!
Vi såg Fredag den 13:e och vi höll på att skita på oss!
Och idag så blev det simhallen i Linköping. Vi gjorde bakåtvolt från 1:an och 3:an vi är fränast.. (y) :D
Lite bilder kommer här :)






Haha, ja det var ju lite bilder, såklart var de ju inte alla, finns många fler!

Sen blev det gymnastik och jag klarade min sträckta volt!
Ebba gjorde 7 flickisar och elin perfekta sidvolter :D

Här kommer lite klipp :)

Sträckt salto

Ida


Nu orkar jag inte lägga upp mer :P
vi ses :)<3

ahe  / *

Kommentarer
Postat av: Elin F

Haha, vi hade roligast ;D <3

Kan du inte lägga upp den bilden när vi tiittar på filmen & du tar kort:D

Din min äger ju på det kortet ;D <3

2009-10-27 @ 11:40:57
URL: http://niilleeh.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha jo visst :)<3

2009-10-27 @ 11:44:30
URL: http://annahermanson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah söta ni är <3



AIR FLOOORET ÄGER ALLT O ALLA :D<3333

2009-10-27 @ 13:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback