Hola a todos!

Idag var det en toppen dag!
Vaknade 7.00 och det var mörkt ute, hösten är verkligen här.
Fixa allt och så, sen så och vänta på bussen i ösregnet och bli gygnsur!
Sen gå till idrottshallen (klämman)
Bli ännu mera blöt, tur att vi va inne, annars hade jag blivit arg på Johannaes ;)
Sen så var det matte, spanska skit kul! Vi sjöng bäst!
Bailando, bailando, amigos adiós, adiós en silencio loco..
Sen engelska, kulkul och sen kemi ;)
Haha jag, joline och ebba hade roligast som vanligt ;)
Sen hem till ebba och sen gymnastik <3
Gick jätte bra :)
Nu ska jag ta och se idol, heja Clara!

Puss!

ahe / *

Kommentarer
Postat av: josse

ar idol bra i ar? :D

2009-09-29 @ 01:22:56
URL: http://josefinaxen.blogg.se/
Postat av: hanna

ni sjöng bäst , såklart <3

om inte jakob och jag gjorde det?

hahah

2009-10-05 @ 22:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback