Måste den fyllas i? ;)

Hej på er :)

Dagen har varit toppen, men gud så trött man är!
Började med No haha det var roligt Tegge är en rolig typ.
Sen slöjd, sen blev det svenska och sen lunch.
Sen var det so, se någon film och det var långtråkigt, det var nära att jag somnade!
Sen sist blev det musik med Hans, spela gitarr hela lektionen.
Efter skolan har jag pluggat, pluggat och pluggat. Riktigt duktig eller hur? Men vad är man inte om man heter Anna Hermanson?
Det är 125 dagar, 4 timmar, 53 minuter och 49 sekunder kvar tills jag fyller 14 år, intressant va? ;)
Jag har stenkoll!

klockan 20.00 blir det idol :)

Puss hej!
I love you
!

ahe / *



Kommentarer
Postat av: Victor Goldhahn

Musiken Äger ... eller inte så jävla lätt det var .. Puss på dig <3



( Fin Blogg Föresten )



2009-09-29 @ 21:20:51
Postat av: hanna

grattis i förskott älskling <3

2009-10-05 @ 22:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback