usch

sökte nyss på "twin tower" och tittade på youtube som Helene sa åt oss att göra. Fyfan vad läskigt det är när man ser alla människor hoppa. Usch.
Tog miljörådsfoto idag. Haha jag längtar inte tills det kommer ut i katalogen haha. Men vad kan man göra åt saken liksom?
Nu blir det i alla fall att.. nej jag har inte en aning om vad jag ska hitta på. Kanske gå ut och träna gymnastik? det kanske det få bli. Och synd som det är kan jag inte va med på första träningen på söndag för då ska vi på konfaläger skitkul! Eller så kanske jag går och ser på sex in the city. Nej vi stryker det och går ut ist. Puss

anna

Kommentarer
Postat av: Ebba D

Du måste skicka länken på twin tower saken :)



:DD<3

2010-08-31 @ 16:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback