anna galen panna

Idag har jag:
- Sovigt
- Tittat på film
- Pluggat
- Suttit här
- Planerat lite till inför påsklovet

LÄSKIGT, PRECIS SAMMA SOM IGÅR.

Haha, mamma hade varit och handlat.
M: Anna ställer du in påsarna i källaren?
A: Eh jaha okej.
M: Tack.
Sen tar jag alla påsar och ställer dom i källarn fast det är mat i och sen går jag upp.
Efter 3 minuter ropar mamma på mig.
M: Anna? vart är all mat?
A: va?
M: Kassarna stod ju här alldeles nyss.
A: Men du sa ju att jag skulle ställa in allt i källarn!
M: Haha, men inte dom med mat i knäppis.
A: Nähe ahha okej.

Haha, sån är jag!

Den här finfina bilden bjuder jag på. Hah ebba kommer du ihåg?


hermanson vet ni.

Kommentarer
Postat av: josefin

du är så söt annapanna!! :) saknar dig

2010-04-01 @ 04:00:33
URL: http://josefinaxen.blogg.se/
Postat av: Ebba

Såklart jag kommer ihåg! :D<3

2010-04-01 @ 08:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback