tid att blogga

tjobre. Mamma åkte nyss till vifolka för att lyssna på något möte om liseberg. GUD VAD JAG LÄNGTAR. Skolan idag var helt okej.
Började med idrott, fotboll. Jag måste erkänna att det verkligen är skit kul! jag gjorde 1000 mål säger vi.... hahah!
Sen var det matte, plugga inför provet på onsdag. Spanska tränar på dialoger som vi ska spela upp på måndag. julias och min äger ut allas! Sen var det engelska med tobbe inte så mycket engelska då men aja.
Sen så vare kemi satt och pluggade till provet imorgon och ända sen jag kom hem har jag suttit med dom där förbaskade böckerna så nu känns det bra.
bilder från engelskalektonen har ni här snodde dom från cec. ;)

haha, ebba, jag och hannapanna

ebba den konstiga och jag (inte tvärtom)

Jag, Hanna och Jollepolle (titta jolles hål haha!)

nytt kärlekspar därja. Haha titta tobbes flintskalle :P

jag, ebba och hanna

så kommer 2 ursnygga bilder från mandas blogg. ni ser ju hur fint jag målar..


haha och mandas självpoträtt av mig, inte alls likt!

sen tycker jag att ni ska gå in på hennes blogg och titta på hennes film där, ja den säger ju mer än 1000 ord.

ja där har ni vackra bilder haha! imorgon är det prov! kemiprov och det ska jag klara galant. Sen blire matteprov, det ska jag också klara. Sen är det bara slappa dagar kvar och sen äntligen sommarlov!

anndiepanndie :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback