varför ska en liten sak bli så stor?

Har haltat (heter det så) hela dagen idag och shit vad ont det gör. Fattar inte vad som har hänt men jag verkligen lider av det att jag inte kan träna. Och så har jag världens spränghuvudvärk och as ont i halsen. Nä så blir det plugg på det med. FYFAN. Skolan idag gick verkligen jätte fort och det var kul att träffa 8B igen haha! Jag bara älskar när ludvig ska härma alla, när man hör djordjes dumma kommentarer på alla lektionder, när pontus larvar sig och när jakob pratar. Trots att en del saker är jobbiga älskar jag allt ändå!
NU måste jag verkligen plugga. Ska plugga till hemkunskapsprovet vi har imorgon och engelska glosor + lite matte och kemi på hörnet. Sen skulle det ju inte skada att vi började med alla andra 1000 läxor jag har den här veckan och prov! Har verkligen inte tid med något annat och jah har ingen aning om varför jag sitter här, eller jo för er skull  vad gör man inte för sina läsare? ;)

anna

du är dum i huvudet


Kommentarer
Postat av: josefin

Jag är glad att du skriver :D

2010-11-29 @ 18:53:53
URL: http://josefinaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback