Hey ya

Fattar verkligen inte varför skolfoto ska vara så jobbigt! Känns så konstigt när man ska stå där och le tillgjort. Men det gäller att man tänker på det bästa så man i alla fall ser lite glad ut haha! Och nu när jag ändå har tagit upp det, jag fick stå! Fasen också haha.
Skön dag annars. Tappade mitt Snishby hjärta, men Elin hittade så min dag var räddad, tack! Nu ska jag gå igenom spanskaglosorna sen ska jag chilla galet i calles onepiece och sen åker vi till norrköping för att hälsa på honom. Saknar min bror något enormt redan!
Dålig bild på dagens outfit, men såhär såg jag ut idag.
anna

Kommentarer
Postat av: anonym

träffas inte du och sebbe länge?

2011-09-01 @ 10:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback