Monday så vare

Hej på er alla mina fina läsare! :)
Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig här med bloggandet.. men ett snabbt inlägg om dagen får ni.

Skolan gick jätte fort, slutade 3. Efter skolan åkte jag Elin och Pontus in till Mjölby för att gå på vår första moppelektion. Gick bra. haha två timmar gick super fort! Fick lite böcker och gick igenom lite grejs. Haha läxan tills nästa vecka är bara toooo muuuuuuchhh!
Nu sitter jag här och pluggar och tittar på familjen annorlunda. Hemkunskapsprov imorgon, hoppas det går bra!

Men angående mina garderober, såg kommentaren jag fick. Lovar att ni får bilder så fort allt är perfekt haha. Inte riktigt klat än. ni får antagligen lite bilder imorgon! Nu måste jag avsluta det här. Puss hej!

en bild får ni med, hihihi

anna


Kommentarer
Postat av: Ebba

kan jag hänga med dig hem imorgon och kolla in dina fina garderober hihi :)<3

2011-02-28 @ 20:51:12
URL: http://ebbalilliestrom.blogg.se/
Postat av: sofia

jag saknar dig, anna!

2011-03-01 @ 17:48:31
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback