30 Juli

Har precis badat i balja, 38 grader och badat i havet. Gött det! De små är och hoppar i luftkuddeland som det heter. Haha åkte förbi dom och dom var genomblöta! Härligt väder vi har då.. Men förut åkte vi ju ut till några klippor och det kom inte en droppe! Skönt det. Men det ser ut som att det har regnat bra mycket här alltså.
Imorgon kommer jag hem och det känns skönt. Men det blir att åka och jobba direkt och det känns mindre skönt om man säger så. Men jag ska inte klaga, för livet leker förutom då att jag har gått och blivit genomförkyld men det är skit samma!
Ja kan ju säga det att nu kom alla tre tillbaks och jag fick en stor blöt kram av alla tre så nu är jag också blöt. HÄRLIGT!


anna


Kommentarer
Postat av: josefin

vilken söt bild!! :)

2011-07-30 @ 20:58:50
URL: http://josefinaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback