Feels like I'm in a dream

Har haft en ett par så sjukt roliga dagar! Sov ju hos Erika, tittade på skräckis och myste hela kvällen. Älskar systern till tusen alltså! Den där löprundan jag nämnde i förra inlägget, den kunde man ju glömma! När klockan ringde halv nio var vi DÖDA. Hade ingen ork så vi som till kvart över 11 istället.

Igår kom det en massa trevligt folk hit, och efter många om och men om man säger så, så blev kvällen väldigt lyckad. Bortsett från Jakobs moppe som inte funka, att vi inte hittade vägen till badstället, att det tog oss hela en och en halv timme för att ens åka och bada, och min jäkla migrän på kvällen. Jag trodde seriöst att jag skulle dö.
Blev en lång kväll, jag, Ebba och Julia somnade vid 3. Idag stack Ebba och Jag till Varamon och träffade på André och Erik, toppen!

Två bilder fårn igår!


anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback