Mitt år 2012 - Oktober, November & December

Oktober: Min mobil gick sönder och funkade inte. Det var mycket plugg i skolan men jag började bli van. Framkallade foton som jag satte upp på väggen. Blev stolt ägare till en iphone. Åkte till en lördag och modellade med Emma. Insåg att skolan nästan tog död på mig, tur att jag hade världens bästa klass som gjorde allting roligt. Tävlade i Linköping med WGF och tog hem guldmedaljen. Åkte till Hanna en kväll, cyklade till Ebba och en massa saker hände på vägen. - glömmer det aldrig! Första snön kom och Ebba och jag fick det på bild. Tävlade i Katrineholm. Höstlovet kom och jag åkte till Båstad med usa-gänget och hängde på spa och fick choken när jag badade i ett 7-gradigt kallt hav. 
 
November: Denna månad började med att Hanna ringde en morgon och berättade de fantastiska nyheterna att vi skulle se One Direction live. KAN FORTFARANDE INTE FÖRSTÅ DET!! Firade brorsan som fyllde 21 i Norrköping. Satt i fyra timmar och klippte ut en av 1D´s låttexter och klistrade upp på väggen. Var som besatt av Vänner denna månad och såg alltid ett avsnitt innan jag gick och la mig. Ek12 åkte till Linköping för att få se på tättegång. Det tog slut mellan mig och Sebbe. Åkte till Hedda en kväll och hade mys med bästa tjejerna! Sltade med att jag åkte på en härlig förkylding.
December: Fortsatte att vara förkyld, efter fjärde veckan blev jag äntligen frisk. Ebba och jag började bli rejält trötta på allt som hade med skola att göra. Längtade ihjäl mig efter jullovet. Såg klart på vänner och jag har aldrig gråtit så mycket att en serie har tagit slut. Var på fest hos Linus och träffade härligt folk, glömmer aldrig den kvällen. Snö kom, massor emd snö! Började dricka många koppar med varm choklad med vispgrädde. Ville bara dö på busstiderna. Som tur var ändrades de och jag blev mer än glad. Fick uppleva 12.12.12. Det var Lucia och jag låg hemma och var sjuk. Åkte till bästa Fanny och bakade julgodis med tjejerna. Fick egna datorer i skolan, den används flitigt! Pluggade till et företgagsekonomi prov som var så svårt att det var skrattretligt. Klädde granen med mamma. Bakade julgodis med Emma och farmor. Hade den efterlängtade julavslutningen och jag gick på jullov. Bakade världens godaste julgodis. Hade julshow med gymnastiken.Åkte till Hedda för att ha mini-jul med tjejerna. Calle kom hem och äntligen var vi hela familjen hemma. Det blev julafton och jag fick jätte fina paket och fick träffa HELA släkten. Bästa julaftonen hitills! Moa kom och den blev ännu mera julmys. Åkte till Dalarna med Erika och åkte skidor. 

anna

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej!
Läser alltid din blogg, den är så fin och gör mig glad!
Så nu undrar jag var ifrån dina skor kom ifrån som du fick i julklapp, de vinröda, halvhöga pumpsen? De var jätte snygga och jag ska på en 50 års middag om några veckor och skulle vilja ha just sånna. Kram

2013-01-03 @ 22:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback