En resa jag saknar

Sitter och tittar på gamla bilder från utomlandsresor. Dessa tre bilder, som ni ser här nedan, är från Italien - Rimini. Spontanbokade denna resa med mina föräldrar på sommarlovet och den var både behövlig och alldeles underbar. Kommer ihåg att det var så otroligt varmt att vi om dagarna sprang mellan solstolarna och havet stup i kvarten. OCH havet var sådär fantastiskt blått som man vill att det ska vara när man åker utomlands. Loveeely,
Något fruktansvärt som hände på vägen dit var att jag kom på att mitt minneskort satt hemma i datorn. Så typiskt mig att glömma något sådant, som jag tycker är typ det viktigaste på hela resan. Inga utomlansresor utan en kamera!
Som tur gick vi runt i Riminis stad och hittade tillslut en liten fotoaffär och resan var räddad.
Italien är verkligen ett land jag älskar. Älskar språket, maten och miljön. Och på tal om maten, pizzorna och pastan är fantastiskt och glassen är heeeeeeelt amazing.
 
anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback