Sista augusti

På senaste tiden har jag fått sådana fina kommentarer, både här på bloggen och i verkligheten, om att ni gillar mina texter jag skriver. Ni anar inte hur glad jag blir av att höra dem orden. Så kul att ni uppskattar det och det gör bara att jag vill skriva mer och mer. Tack ni är bäst!
 

Idag har jag haft en söndag då jag inte har gjort någonting. Jag har bara legat i sängen, kollat avsnitt efter avsnitt av SATC. Min förkylning och hosta har inte gått över än så jag behövde verkligen en vilodag!
Anledningen till varför uppdateringen inte varit så bra är dels för att jag har varit upptagen och för att jag inte vet vad jag ska blogga om. Känns så lamt att bara skriva om vad jag gör om dagarna,  för mina dagar är ju inte så händelserika direkt... I vilket fall som helst ska jag försöka ha kameran i handen lite oftare så att det kommer upp dagliga bilder på bloggen hela tiden, jag menar, hur svårt ska det va att fota lite? Tydligen jättesvårt om ni frågar mig...
 
anna

Kommentarer
Postat av: Madelene Borg

Äntligen!

Jag gillar dina texter otroligt mycket. Därför jag fastnade för din blogg. Jag går in på din blogg varje dag. Jag tycker det är roligt att läsa om vad du gjort fast det inte är så mycket.

Men jag håller med dig. Jag är själv inne i en sådan period. Jag har ingenting att skriva om. Det händer ingenting nytt, allting fortsätter som vanligt. Så uppdaterar inte heller så mycket. För jag tror precis som du att det blir lamt att skriva bara för att.

Allt gott till dig, Anna!
Kram Madelene

2014-08-31 @ 20:15:11
URL: http://madeleneborg.blogg.se/
Postat av: Tovvsan

Fina du!

2014-09-01 @ 08:19:10
URL: http://tovvsan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback