Känner någonting

bild från förra sommaren
Kan inte riktigt förklara, men det är precis som att jag är sjuk även fast jag inte är det. Har verkligen legat i sängen hela dagen, endast gått upp för att äta osv, mer orkar jag inte. Hoppas verkligen inte att någon influensa är på gång, men eftersom jag upptäckt att mitt imunförsvar inte är något vidare skulle det inte förvåna mig. Men som sagt, hoppas på det bästa!
Imorgon ska jag ta och storstäda mitt rum, rensa garderober och bädda rent. Sen ska jag även planera och redigera bilder så att jag kan pryda om väggen med foton. Bort med det gamla och dit med nya fräscha fotografier!
Det bästa med hela morgondagen är att jag får somna bredvid V igen. Som jag har längtat efter den killen!!!
 
anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback