5 eller 3

5 saker jag brukar säga 
- Amen sluta
- Jag åker nu!
- Snälla kom igen
-Vad ska vi äta ikväll?
- Åh vad snällt!

 
5 saker jag brukar tänka
- Undra vad jag ska äta sen?
- Hur mycket är klockan?
- Vilken dag är det idag?
- Hur många timmars sömn kommer jag få inatt?  
- Undra hur mycket det kostar?
 
 
5 saker jag brukar drömma om nätterna
- Att jag står mellan två val och måste välja ett utav dem, men vaknar alltid innan
- Att jag springer naken bland folk
- Att jag blir jagad
- Att jag faller från något
- Brukar även drömma om donken, speciellt om det har varit en stressig arbetsdag
  
 
5 saker jag gillar
- Resa
- Lyssna på musik och städa rummet samtidigt
- Chaite
- Tända ljus
- Bada
 
 3 saker jag ser fram emot
- Resa, helt klart!
- Hur 2016 kommer se ut
- Gifta mig

3 saker jag fasar för
- Bli ensam
- Döden
- Få slut på kontot

 

 3 saker jag inte gillar
- Kyla
- Oordning
- Att missa eller komma för sent till någonting
- När folk är nonchalant

 

3 saker jag vill
- Gå på en hemmafest
- Baka kanelbullar
- Köpa julklappar

 

3 saker jag blir lugn av
- Bada
- Poddar
- Musik

 

3 saker jag blir stressad av
- Rusningstrafik
- När jag inte kan kontollera det som händer mig
- När man hamnar i en bilkö

 

 3 saker jag borde
- Sluta svära
- Sluta köpa onödiga saker
- Börja packa

 

3 saker jag ska göra i helgen
- Gå och shoppa på New York's gator
- Äta god mat
-Spendera pengar

 
  3 saker jag önskar mig
- En värmefilt (fryser hela tiden hahah...)
- Ett lyckligt och hälsosamt liv
- Åka på semester
 

3 saker jag gillar på mig själv
- Min längd
- Min hårfärg
- Mina ögon

 

3 saker jag gjort den senaste veckan
- Tränat
- Jobbat
- Umgåtts med vänner

 

anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte snygg header ^^

2015-10-28 @ 21:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback