Frukost i sängen och fredagspodden

Jag vaknade redan halv 8 imorse. Vad är grejen med att inte kunna sova ut på helgerna? Jag går och längtar hela veckan tills att jag ska få ha sovmorgon på helgen. Sen när helgen kommer vaknar jag ändå tidigt. Så typiskt mig! Sitter iallafall nu och äter min frukost i sängen samtidigt som fredagspodden spelas. Bra morgon med andra ord!
 
Idag blir det en fullspäckad dag. Emma och jag ska till farmor och baka på förmiddagen. I kväll ska jag och tjejerna fira fina Hanna  i efterskott som fyllt 20 år. Blir en bra lördag!
 
 
anna

Kommentarer
Postat av: Emma

Har precis samma "problem". Alla andra verkar kunna sova ut så länge på helgerna men själv vaknar jag pigg och redo att gå upp redan vid 8! Jaja, man får ju mycket gjort under dagen i alla fall:)

2016-04-30 @ 09:27:00
URL: http://naturallyvegan.blogg.se/
Postat av: issa

Mysigt :) gott ! jag brukar ha det problemet men idag var det tvärtom, sov till 11 typ :o

2016-04-30 @ 11:34:33
URL: http://rememberthiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback