En dag på akuten

Min gårdag blev inte riktigt som jag hade planerat den. För att göra en lång historia kort började jag med att gå ut och springa och körde lite styrkeövningar som jag skrev i inlägget här under. Och sedan började jag storstäda rummet. Helt plötsligt märker jag att jag ser konstigt på vänster öga och när jag sedan sträcker fram händerna framför mig finns dem inte där. Jag börjar bli yr så jag lägger mig ner och helt plötsligt domnar hela vänster armen och fingrarna bort. Jag kan kan inte ens lyfta upp min mobil. Snart kommer en sjuhelvetes huvudvärk och jag har ingen känsel i tungan. Jag åkte in till akuten med ambulans, och jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. 

Var på sjukhuset hela dagen och tog en massa prover och röntgade hjärnan två gånger. Allt visade bra vilket glädjer mig. Men det känns så konstigt och läskigt att det hände. Jag undrar verkligen var det var...
 
Idag känner jag mig seg och huvudet gör ont!
 
Slänger in en bild på Sigrid och mig. För att hon är min lilla glädjespridare!
 
 
anna

Kommentarer
Postat av: Sigrid

♥♥ världens bästa tjej!

2016-02-27 @ 16:28:44
Postat av: Anonym

Usch vad läskigt det låter! Hoppas allt blir bra!!

2016-02-27 @ 20:05:34
Postat av: Anonym

MIGRÄN! exakt sådana anfall får jag när jag har migrän och ibland spyr jag också... Så det låter faktiskt som du haft en rejäl migränattack! Hoppas du känner dig bättre idag i alla fall! :)

2016-02-28 @ 14:28:19
Postat av: Anonym

Panikattacker börjar ofta med en sådan symptom... Men det behöver ju absolut inte vara så! Men många får just den symptomen och har ofta klockrena provsvar!

2016-02-28 @ 20:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback