Dagarna går

Hej på er!
Mina dagar bara springer iväg. Jobbar för fullt på Lindex men idag är jag ledig vilket passade bra. Gick upp tidigt och åkte och jobbade klart på Mobilia. Nu är jag äntligen klar och tänkte städa i ordning rummet lite.
För er som inte vet är ju min älskade kamera trasig men nu har jag äntligen lämnat in den. Det skulle ta ca 3 veckor och jag bönar och ber att den ska bli klar tills jag åker till Palma. 
 
Framåt lunch ska jag hämta upp Emma, sen ska vi och farmor åka och plocka jordgubbar. Mums!
 
 
anna

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vilken härlig bild :)

2016-07-01 @ 13:21:36
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: Anonym

Så skönt att vara ledigt. Skulle vara superläsvärt och snällt om du kunde någon gång skriva ett inlägg om dina jobb, samt hur du fick dem :)

2016-07-04 @ 21:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback