Ny design

Okej. Idag har jag suttit bland kodmallarna och ändrat bloggdesignen. Det var på tiden! Gillade verkligen inte den förra. Det här känns mer som jag. Det är fortfarande lite småsaker att fixa till, men eftersom jag är så bra på att skjuta upp saker gör jag det med detta.
 
Idag har jag varit ledig så jag har passat på att ligga i solen hela dagen lång. Egentligen hade jag behövt jobba på mitt andra jobb, men jag sköt upp det också...
Klockan 18 kom Ebba och hämtade upp mig och vi åkte en sväng till Varamon. Ett kvällsdopp blev det och jag kan inget annat än tacka gudarna för det otroligt fina vädret vi har just nu.
 
Hela helgen består av Lindexjobb och någonstans däremellan ska jag hinna jobba på Mobilia och packa till Spanien. Nu är det inte långt kvar och jag längtar som en tok!!
 
 
anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback