Från de senaste dagarna

Hej på er!
Min kamera ligger fortfarande trasig i rummet. Känner mig helt handikappad utan den. För att kunna lämna in den på lagning var jag tvungen att ha på locket till kamerahuset och det har jag slarvat bort för flera år sedan. Jag har letat efter att köpa locket separat men hittar det ingenstans... Så typiskt!
 
Helgen bestod av studentfirande utan dess like. På fredagen var jag som sagt hos Sigrid, på lördagen firade jag Erika och i söndags överraskade vi vår Ida som gått skidgymnasiet uppe i Järpen. En fullspäckad helg!
 
Igår jobbade jag mitt första riktiga arbetspass på Lindex där jag ska vara hela sommaren. Så kul att testa något nytt! Dock vaknade jag upp igår med feber och halsont och idag är det ännu värre men jag kämpar på och försöker klara av denna vecka så gott det går. Så typiskt att gå och bli sjuk just nu... Och vet ni vad som händer på fredag? Då åker jag och Ebba till Ibiza och jag längtar som aldrig förr!!
 
senaste bilderna från mobilen
anna

Kommentarer
Postat av: Louise jinbäck

Var är den blå klänningen ifrån! Ursnygg!
Kram <3

2016-06-14 @ 15:06:38
URL: http://www.louisesstyle.bloGg.se
Postat av: SaRa

TraDera eller ebay kanske har loCk tIll kameraN!? 😃

2016-06-15 @ 06:19:41
URL: http://nouW.com/sarakarolina
Postat av: Linnea kaRlsson

Så fina bilder!!! Haha jag hAr OCkså ett plåstEr på knät... Jag blev getingstucken, och det kliade så mycket. Så rev tIlls det blev ett litet sår Och när jag skulle raka benEn sÅ råkade jag gÅ emot.. Så typiskt :)
Vad har du gjort? :)

Kram

2016-06-16 @ 01:02:40
Postat av: Linnea karlsson

Ser att både jag och den innAn mig har haft samma problem att din blogg Gör vissa bokstäver då och då i capslock... Väldigt knasigt :)

2016-06-16 @ 01:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback