Det finns dom som säger att kärlek är så enkelt

Jag är så rastlös och uttråkad idag. Får panik nu när jag ser att klockan är halv sex och jag har inte gjort något vettigt alls.. Har försökt att sysselsätta mig med att leta efter vårjackor på internet. Istället hittar jag en massa annat som läggs till i olika varukorgar. Har faktiskt inte handlat kläder på jättelänge så det kanske är dags. Behöver verkligen nya toppar, byxor, jackor och skor! Ja ni hör ju, min plånbok kommer inte bli glad...
 
Bild från Spanien
 
anna

Kommentarer
Postat av: Josephinee

Hoppas du får en fin kväll & lycka till med din fina blogg!
kram<3

2016-03-28 @ 19:38:50
URL: http://josephineslifee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback