We're in this together

Hej på er!
Igår var jag som sagt i Katrineholm hela dagen med våra gymnaster. Det var så kul och det gick jättebra! Många lärde sig nya saker vilket var väldigt roligt. På kvällen träffade jag V, Philip och Sigrid. Vi har alltid så roligt när vi fyra träffas och jag kan knappt vänta tills vi åker iväg på vår resa i sommar!!
 
Idag har jag jobbat några timmar på förmiddagen och nu ligger jag här i sängen med världens huvudvärk. Ser knappt datorn så jag tror att det är början på ett migränanfall. Försökte att svälja ner en tablett förut men det gick inte. Visste ni att jag har sjukt svårt för att svälja mediciner över huvud taget? Har alltid fått läkemedel som smälter i munnen, eller så har mamma alltid krossat tabletterna till mig när jag var liten. Jag kan stå i 10 minuter och försöka få ner en tablett och det är inte ofta jag får ner den. Så sjukt irriterande, förstår inte varför. 
 
bilder från min iphone från de senaste dagarna
 
anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback