Happy mind happy life

Hej på er!
Just nu sitter jag ute på altanen och försöker förbereda lite inför kommande lektioner. Många planeringar ska göras så jag har egentligen fullt upp. Känns nästan som att börja skolan igen när jag sitter med alla skolböcker, men den här gången är det jag som ska lära ut vilket känns helt knasigt med roligt!
 
Idag kom min almanacka hem på posten. Har beställt från personlig almanacka och jag är så nöjd. Klickade även hem tre pennor i bläck fast som går att sudda med. Supernöjd! Jag är ett proffs på att köpa almanackor men aldrig använda dem, men nu ska det bli en ändring!
 
 
anna
 

Kommentarer
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så fin

Postat av: Tove

Hej! Vilken ålder ska du jobba med och vilket ämne? Låter superroligt!

2016-08-15 @ 17:56:45
Postat av: Anna

Super snygg kalender!Ett väldigt bra citat att ha med sig i vardagen också ^^

2016-08-15 @ 18:32:04
URL: http://nailpolishandsarcasm.blogg.se
Postat av: Tovegranfeldt

riktigt fin kalender!

2016-08-16 @ 11:14:38
URL: http://nouw.com/tovegranfeldt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback