Payphone

Känns helt fantastiskt att ALLA prov är gjorde. Jag ba njuter.
Titta va som står i mitt rum. En liten klädhängare. (Mamma tog hem det från jobbet) Kanske ful egentligen men behövlig i mitt rum. Kanske inte ska ha kvar den, men ett tag får den gärna stå i hörnet!
Beställde två klänningar för ett tag sen och de kom för någon vecka sen, har ännu inte visat dem men här får ni se klänningen som jag tänker ha på bröllopet och avslutningsmiddagen. Kanon!

Nu ska jag bara njuta av att inte behöva göra ett dugg. Inget pluggande. Nystädat rum. Det finns inget bättre en att gå och lägga sig i nytvättade lakan! ♥♥♥ Några dh avsnitt låter lockande.

anna

Kommentarer
Postat av: Ebba

Men vad fiiiint det var hos dig då!!!!! :)))

2012-05-31 @ 20:47:30
URL: http://ebbalilliestrom.blogg.se/
Postat av: Anna

man tackar! :)

2012-05-31 @ 20:59:23
URL: http://annahermanson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart kommer klänningen ifrån? :)

2012-06-02 @ 15:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback