MITT ÅR 2013 - Oktober, November & December

Oktober: Natten till tredje Oktober var den värsta natten i mitt liv. Sov knappt någonting och det kändes som att jag svalde knivar. Gick upp vid 4 på morgonen för att åka till Stockholm och shoppa med Fanny och Ebba. Hade mycket plugg i skolan. Blev helt förälskad i Maggios nya album och hennes låtar stod på hela dagarna. Började snickra på vår bastu här hemma som nu, tyvärr inte är klar. Blev attackerad av älgflugor när jag var ute och fotade i skogen en dag. Det var det vidrigaste jag har varit med om!! Spenderade en lördagskväll med 12 stycken kanontjejer. Vi åt på New York Legends. Ebba och jag blev bjudna på världens godaste brunch hos Fanny en måndags morgon. Välkomnade höstlovet med öppna armar och någon gång där, i slutet på Oktober eller början på November började någonting bra på något nytt. 
 
November: November månad. Jag ville gå till skolan. Jag hade ständigt det där pirret i magen och jag var så himla glad. Längtade ihjäl mig till varje helg då jag fick ta igen lite pussar. Det var rätt så mycket i skolan, så mina dagar bestod av plugg och jobb. Stod på vår första julmarknad med vårt UF-företag. Åkte på festligheter en kväll och skrattade hela kvällen. Bland de roligaste kvällarna i mitt liv! Även i slutet av denna månad blev jag sjuk med hög feber och halsont. Avslutade November med att fira vår fina Hanna i Linköping med bio och restaurangbesök.
December: Min 1:a advent klassas till en av de bättre. Hade en helt otrolig mysig dag med Viktor som blev värt att sätta ett datum på. Första snön kom och stannade kvar ett tag vilket var så himla mysigt. Jobbade och pluggade. Fann kärleken till Tyler Ward och hans covers. Fixade en julklapp till farmor med Emma och inte viste jag att hon skulle bli så glad över julklappen att hon började gråta. Gjorde årets första julgodis och julkänslorna började krypa fram. Hade gymnastikuppvisning i klämman. Började älska Håkan ännu mer och lyssnade bokstavligt sönder hans låtar. Det bästa med hela december är julavslutningen, när Hedda överraskade oss. Kan nog vara den lyckligaste stunden på hela år 2013. Jobbade 21, 22, 23 och sen gick jag på jullov på riktigt. Firade jul med världens bästa släkt och fick fina paket. Juldagen firades hos faster där vi satt runt matsalsbordet och skrattade mest hela tiden. Hade ett magiskt dygn med Viktor. Räcker med att säga det. Avslutade även min sista natt på 2013 med han. 
 
Nu är det inte många timmar kvar på år 2013. Längtar tills klockan slår 00.00. Känner på mig att det kommer bli fantastiskt. 2014 kommer vara ett bra år, vet det redan nu. Bara känner det på mig. 2014, the golden year.
 
 
anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback