Orkar inte och vill inte

Dagarna går, en efter en, utan sol. Vart är sommaren? Vill ju ha sol och värme, inte regn och 12 grader... Tur att en utomlandsresa väntar...
Folk frågar hur jag mår och jag vet inte riktigt hur jag ska svara på den frågan. Är överlycklig att mormor klarade sin operation i gårkväll utan problem. Här snackar vi att 1000kg har släppts från axlarna!! Hon är världsbäst. Och Viktor är äntligen hemma vilket känns så himla roligt.
Annars går jag fortfarande och har så fruktansvärt ont i kroppen att tårar rinner, sover otroligt dåligt på nätterna, har en irriterande huvudvärk dygnet runt och är hur trött som helst. Ingen feber, ingen förkyldning. Det här är något annat skit jag har åkt på och jag blir så himla arg, eller ledsen. Orkar inte och vill inte.  
anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback