Standing on the sun

inspiration från weheartit
Idag har jag pluggat hela dagen sedan jag kom hem. Känner mig duktig för en gång skull! Ska fortsätta lite till ikväll, nu när jag ändå är inne i flytet. Imorgon är det fredag (veckan har gått i rasande fart) med endast en lektion så jag kan inte klaga. Slutar redan vid nio, men ska sitta kvar och göra klart en inlämningsuppgift. Därefter blir det ett besök i Linköping med mina två favoriter - en i killväg och en i tjejväg. Härligt!
Har en ledig helg framför mig så jag ska bara ta det lugnt. Umgås med familjen samt få lite skolarbeten gjort (säger jag nu i alla fall) samt kanske ge mig ut och springa? (säger jag också nu).
 
 
anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback