Det bästa jag vet

Har helt glömt bort att visa bilder från första riktiga båtturen för mig i sommar. När mamma och pappa har åkt ut på sjön har jag jobbat, och när jag har varit ledig har dem jobbat. Vi lyckades få ihop en ledig dag tillsammans och passade på att åka ut på sjön. Enligt mig finns det inget bättre att göra på sommaren än att åka båt. 
Är så ledsen att jag bara har åkt ut en gång. Sommaren blev verkligen inte som jag hade tänkt mig men jag lever på den här dagen fortfarande. Den var underbar! Finns inget som gör mig så lycklig som när jag är på båten. 
 
bilder från min iPhone
anna

Kommentarer
Postat av: Tovegranfeldt

men gud så härligt det ser ut, helt amazing!

2016-08-16 @ 21:49:17
URL: http://nouw.com/tovegranfeldt
Postat av: Ellen

Så härliga bilder! Hur har du satt ihop detta collage? Vilket program? :)

2016-08-17 @ 15:05:54
URL: http://nouw.com/ellendahlstr%C3%B6m

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback