En lång dag

Idag var det verkligen inte lätt att gå upp när väckarlockan rigde efter ännu en sömnlös natt. Börjar bli riktigt trött på dessa sömlösa nätter nu. Förstår verkligen inte varför jag inte kan sova som förut.
Det var en lugn dag på jobbet idag. Troligen för att många njöt av det fina sommarvädret. Även fast jag har jobbat hela dagen gick det ganska fort. Åkte direkt till Mobilia när jag slutade och klippte gräs och nu är jag äntligen klar. En dag med 12 timmars jobb. Jag är stolt över mig själv att jag orkade med det trots dålig sömn!
Nu är jag så trött att det känns som jag ska somna när som helst och det lär jag förhoppningsvis göra också!
 
bild från ibiza
anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback