It's friday

Hela veckan har varit stressig och helgen fortsätter i samma spår. Förstår inte hur jag ska och hinner med allt. Imorgon är det tävling i Eskilstuna med våra gymnaster och jag kommer vara borta hela dagen. Hela söndagen ska jag jobba så jag vet inte riktigt när jag ska hinna koppla av. Samtidigt är det roligt att ha fullt upp och jag får ju vara med om roliga saker men det enda jag längtar till nu är att bara få vara hemma en hel helg. Utan att ha alla dagar uppbokade. 
 
Sen jag kom hem från jobbet har jag storstädat mitt rum vilket var på tiden. Det var så stökigt att jag nästan skämdes när jag gick in. Hur kan man stöka till så mycket? Förstår verkligen inte. Och jag är ju knappt hemma!?
 
 
anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback