sista oktober...

..det hade jag glömt bort ju! gud vad tiden går fort.
Det är ju snart jul, och säg inte att det inte är det för det är det. Haha kolla här, snart är det också nyår, min födesledag och sommarlov. Haha galen tjej som skriver men detär ju så. Tiden springer förbi.. BOKSTAVLIGT. Allt går så himla fort. Dels är det underbart att tiden rinner iväg när man längtar efter något, men ibland vill jag bara stanna tiden för att tänka, minnas och känna hur allt är om ni fattar vad jag menar?
Men just nu kan tiden springa iväg för jag längtar tills nästa år så det skriker om det. 2011. gash vad jag längtar.
Men det här året har varit det bästa på länge. Även fast det inte är slut än. kan ni fatta då om det fortsätter att vara så bra som det hitills har varit, ja då blir det svårt att slå det nästa år. Fast det fixar jag nog lätt haha!
Juste elin skrev på sin blogg att hon ska träna jätt mycket gymnastik på lovet. Jag kommer att träna precis lika många, men för säkerhets skull skriver jag upp det.
- Söndag (idag)
- Måndag
- Tisdag
- Torsdag
- Fredag
- Söndag

känns ju typ såhär superbra. Har funderat ett antal gånger vilken sport jag skulle hålla på med om jag inte hade gymnastiken och jag kommer faktiskt inte på någon så jag är nog född till gymnast haha! Nej men tänk er mig som fotbollsspelare, eller typ handbolls profset Anna! Det hänger inte ihop där inte. Jag håller mig kvar med gymnastiken forever and ever. ♥

Känner att det här blir ett ganska långt inlägg och jag har ändå inte berättat vad jag gjort idag. fast det blir kortfattat. Vaknade vid tjugo över sju, gick upp och såg på tv och så sen åkte jag till elin och där efter gick vi till gymnastiken. Tränade i två timmar och det gick fruktansvärt bra. Åkte hem till my place och gjorde absolut ingenting. Såg klart på någon film jag såg på igår och sen så pluggade jag. FRIVILLIGT. sjukt. Sen kom pappa hem och vi gjorde ingenting vi heller men sen på kvällen eller vad man säger tog vi en resa till mjölby och köpte pizza tjockt. Och nu har jag tvingat mammi att se eclipse med mig för jag blev sugen att se på den igen. Det här blev ju långt det med, men nu ska jag sluta. Eller inte haha.
Imorgon sticker jag och josse till linköping och badar. Blir skit mysigt. så nu är jag klar.

anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback