Ain't my fault

Jag skäms när jag inte uppdaterar med nya bilder här. Har inte fotat på hela sommaren. Jag fotar aldrig längre... Det var som att jag glömde bort kameran efter att den var inne på lagning. Jag ska bättra mig, jag lovar!

Efter jobbet packade jag kameraväskan och gav mig ut på en liten fotorunda precis utanför huset. Ibland brukar jag tänka: "vilken tur att jag bor på landet så ingen kan se mig när jag står här framför kameran". Det måste se så roligt ut när jag springer fram och tillbaka till stativet!
 
Några bilder blev riktigt bra. Ska sätta mig och redigera ett tag så bilderna kommer i nästa inlägg!
 
 
anna

Kommentarer
Postat av: Emelie Karlsson

Vilken snygg kjol!

2016-09-14 @ 20:09:24
URL: http://fiktivaem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback