Too many things to do

Hej på er!
Idag har jag varit så trött att det har svidit i mina ögon. Gick och lade mig i sängen när jag kom hem från jobbet men kunde bara sova i 15 minuter. Det kanske var bra det!
 
Något ni kanske inte visste är att jag är expert på att skriva listor på saker som ska göras. Om jag gör det som står på listan är en annan sak. Den här veckan ska jag iallafall försöka att bocka av varje punkt. Får dock panik på att det är så mycket "små saker" som jag skjutit på hur lång tid som helst men som verkligen måste göras. 
 
Jag måste till exempel läsa två kapitel i en bok om osynligt lärande. Jag måste redigera bilder och beställa bilder. 
Jag måste träna och skruva ihop min nya byrå samt flytta över alla saker och kläder till den nya.
Jag måste städa rummet och beställa tavlor och köpa hyllor. 
 
Om jag själv fick bestämma skulle jag spola tillbaka tiden till Palma. Världens bästa vecka!
 
anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback